CeBIT 2017: CAS CRM komt met kunstmatige intelligentie
08-03-2017
Onder het motto "Mensen verbinden" toont
CAS Software AG op CeBIT 2017 hoe je met slimme software zowel indruk maakt op klanten als medewerkers. Wij laten u veel nieuwe oplossingen zien waarmee u de klantgerichtheid verder kunt verbeteren. CAS Software staat als producent met dertig jaar ervaring met klantrelatiemanagement van 20 tot 24 maart 2017 in Hal 5, Stand A38 op CeBIT in Hannover (Duitsland).
Een van de hoogtepunten is de presentatie van de CRM software met geïntegreerd Fan-Prinzip, een App Designer voor het ontwikkelen van eigen mobiele apps, de demonstratie van een nieuwe assistent gebaseerd op AI, en de première van CAS CardScanner-App, waarmee u visitekaartjes snel en eenvoudig omzet in CRM contacten.
Assistent met kunstmatige intelligentie (KI)
Als meedenkende assistent verlicht SmartAIA (Smart Artificial Assistent) routinewerk en leert hij tevens zelfstandig. Door de integratie van externe informatiebronnen kunnen de gegevens in uw CRM worden verrijkt met extra informatie, zoals: sociale media berichten, persberichten of gegevens uit uittreksels van de Kamer van Koophandel.
CAS genesisWorld x9: eerste CRM met geïntegreerd Fan-Prinzip
Als eerste CRM-oplossing op de markt is in de nieuwe versie x9 van CAS genesisWorld het Fan-Prinzip geïntegreerd, in samenwerking met forum! voor marktonderzoeksbedrijven en adviesbureaus. Daarmee kunnen zowel de individuele klantentevredenheid als de algemene Fan-Quote van een relatie worden vastgesteld, en als graadmeter voor Customer Centricity worden gebruikt.
U kunt persoonlijk kennismaken met ons of met CAS Software AG (softwareleverancier) en de laatste CRM trends zien. Bezoek CAS in Hal 5, A38.CeBIT duurt van 20 t/m vrijdag 24 maart 2017