Jouw eigen CRM: wees op en top flexibel met CAS CRM X11
26-07-2019
Als elk bedrijf uniek is en zich wil onderscheiden, waarom zou een CRM systeem dat dan niet zijn? Met de komst van CAS CRM X11 bieden we gebruikers nog meer individuele vrijheid om hun werk optimaal in te richten voor de klant. Eigen overzichten, gebruik van eigen apps en een Picasso zoek die op jou is ingericht. Dat zijn enkele van de kernmerken van onze nieuwe CRM software van CAS CRM.
Altijd een stap vooruit met de Picasso zoek: de assistent in het CRM
Het dagoverzicht in de mobiele app gebruik je als een intelligente assistent die je dagelijkse taken, afspraken en relevante informatie uit het CRM toont. Je kunt hierdoor snel naar je lopende projecten, of naar je actuele documenten die je vaak gebruikt. Ook geeft de assistent handige tips.
Mobiele producten catalogus
Kijk op detail wat je klanten bestellen of kunnen gaan bestellen. Excel tabellen en analoge oplossingen behoren echt tot het verleden. Gebruik de geïntegreerde producten catalogus om je klanten artikelen op detail te laten zien of te laten bestellen.
Teamplanning
Met een nieuwe app krijg je een transparant beeld van alle afspraken uit het team. De app houdt rekening met de individuele taken en eigenschappen per medewerker.
Enquêtes met multimedia content
Verhoog de repons van je klanttevrendeheid onderzoek of andere enquêtes door multimedia in te voegen. Je kunt in je survey webinhoud invoegen, zoals afbeeldingen en video's.
App Designer
Voor meer vrijheid kun je ook het design aanpassen in het CRM. Gegevens kun je nu ook gaan verdelen in tabs, zodat je de schermen van relaties of projecten nog overzichtelijker kunt indelen. Of maak gebruik van de grafische weergave van je fasen in je salesfunnel, zodat in één oogopslag de fase bekend is.
Meer weten?
Vraag een online demo op jouw gewenste tijd aan bij Jeroen van Scherpenzeel: 030 2676737 of volg een van de gratis webinars.